FANDOM

Nyt riittää, SAATANA! Animeautistit. Mikä näitä vaivaa? Kyllä, se on ihan totta että kaikilla Ylilaudalla käyvillä animehomoilla on psyykkisiä ongelmia. Äiti taputteli poskelle pienestä pitäen, kantoi pullat ja maidot sänkyyn. Kun koulu ja kylmä maailma koitti, elämä osoittautui heti kättelyssä liian vaikeaksi. Äiti oli saatanan laiska vätys ja isä munaton alkoholisti joka raiskasi perheensä koirineen kerran päivässä. Muutama homokommentti murensi täysin animehomon omantunnon ja näin käperryttiin sikiöasentoon nurkkaan itkemään maailman pahuutta ja kamalia koulukiusaajia. Mutta saatana että tämä epäonnistunut kasvatus periytyy tänne asti. Loisitaan yhteiskunnan rahoilla, ikinä ei pystytä ottamaan ITSEÄÄN NISKASTA KIINNI JA HAKEMAAN APUA SIIHEN VITUN PEDOFILIAAN TAI MITÄ MIELENHÄIRIÖTÄ IKINÄ TE PODETTE. Ja sitten, sitten kun joku uskaltaakin sanoa vastaan ja kehottaa teitäomalle alalaudalle keskustelemaan piirretyistä pikkutytöistä (joita te neitsyet ette muuten koskaan pysty oikeasti edes KOSKETTAMAAN) alkaa vetoaminen spurdoihin ja mihin muuhun laudan sisältöön ikinä mitä nyt internetissä leviääkään. Ettekö te nyt apinat tajua että spurdoilu, meemit jne. on INTERNETHUUMORIA mutta isosilmäinen PIKKUTYTTÖ PERSE PALJAANA, oli se sitten piirretty tai ei, on PEDOFILIAA! P-E-D-O-F-I-L-I-A-A, meneekö se sinne pieneen autistin kalloon vai pitääkö viedä saunan taakse?

Otetaan nyt kantaa teidän pukeutumiseenne. Kun uskallatte sieltä komerosta ulos, mun tekis mieli tehdä saatana itsemurha, koska siinä pisteessä kun näen sellaisen menetän yleensä uskoni ihmiskuntaan. Miksette vittu voi pukeutua niinku normaalisti, hei haloo vitun idiootit? Ootte jopa säälittävämpiä kuin räppärit tai hevarit, koska he eivät sentään pukeudu pikkutyttöjen mukaisesti. Mäki tykkään lukea esimerkiks Aku Ankkaa ennen nukkumaanmenoa, mutta mä en vittu pukeudu vapaa-aikanani ankaksi ja en käytä koko vapaa-aikani Ankkalinnan ylistämiseen. Eli en todellakaan tapetoi seiniäni Roope Ankan rahasäiliöillä tai hommaa mitää vitun Iines Ankka -halityynyä. Tästä pääsemmekin jo siihen lopputulokseen että TE OLETTE ITSE SYYLLISIÄ SIIHEN KAMALAAN TODELLISEEN MAAILMAAN, TEILLE NAURETAAN. Te olette naurettavia vätyksiä, aiheutatte sen itse. Muut painavat 8-15 tunnin työpäivää niska limassa ja te makaatte RUNKATEN kotona. EI YHTEISKUNTA PYÖRI NIIN! Ei se saatana vain pyöri niin että muut kustantavat loisimisenne ja teidän viinanne ja misakityynynne. Joo, tosi hauskaa, joku painaa fyysistä työtä kymmeniä vuosia nivelrikkoineen mutta te istutte kotona kitaten sitä vitun alkoholia tai mitä kannabista pössyttelettekään.

Onko tämä se kosto niille koulukiusaajille? Mitä jos kostaisitte kasvattajillenne jotka ovat olleet laiskoja, laiminlyöneet tarpeenne ja tehneet teistä arkoja pikku hiiriä? EI KOULUKIUSAUS OLE SYY SILLE ETTÄ SYRJÄYDYTÄÄN. Silloin on tajuttava HAKEA APUA JA KUNTOUDUTTAVA JÄLLEEN YHTEISKUNNALLE HYÖDYLLISEKSI. TE ette ansaitse elää meidän kustannuksella! Tajuatteko, te pienet rotat ette ansaitse elää!

Ja näin lopuksi muistutan teitä todellisuudesta. Olette yksin. Hikky-yksiössä. Pelkkä internet ja pedofilia seurananne. Ette tule koskaan saamaan naista tuolla menolla. Ette ikinä. Ette edes kavereita. Te jäätte ikuisesti yksin. Te olette se 4ever alone -tapaus.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki