FANDOM

No niin eli: Tänään siis olin käymässä ostos keskuksessa kun oli taukoa animen katselusta. Olis katsellut paljon syvällistä animea kun piti käydä kaupassa joten menin kauppa keskukseen joka on syvällinen ja aikuisille tarkoitettu.

No: menin sitten leikki alueelle joka oli hyvin syvällinen ja aikuisille tarkoitettu eikä pelkästään lapsille, ja aloin kiikkumaan ja heittelemään muita leluilla ja huusin sota huutoja joita opin ninja animesta ja tein ninja hyökkäyksiä. MUTTA! Sitten tuli joku BAKA GAIJIN sanomaan että minun pitää poistua! Että ei saa heittää muita leluilla ja että lapsille ei saa tehdä ninja hyökkäyksiä! Sanoin heti että >2013 >välittää siitä mistä muut tykkäävät, mutta tyhmä jonne ei ymmärtänyt vaikka oli varmaan minua vanhempi. Sanoin että hän on jonne koska ei pidä lelujen heittelemisestä ja se on myös aikuisille suunnattua ja syvällistä, eikä saa tuomita lapselliseksi sitä mistä muut tykkäävät. Kerroin myös, että laudat perustettiin lelujen heittelemiselle, ainakin Japanissa ja muu ei merkitse.

Sitten menin kotiin ja äiti vaihtoi vaipat, jotka olivat hyvin syvälliset ja aikuisille tarkoitetut ja kuuluivat kyllä lauta kulttuuriin.

Kuva liittyy, siinä on minun waifu joka on todellinen ja jonka kanssa harrastan paljonkin pano seksiä.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki