FANDOM

Kuinka vitun paljon mua hävettääkään tämä päivittäinen ilmiö nimeltä bloggaajat. En todellakaan tunnu kuuluvani samaan ihmisrotuun näiden selkärangattomien matelijoiden kanssa! Pesäero tehdään nyt heti alkuun nk. normaaleihin ihmisiin, bloggarit ovat esim. kuvan kaltaiset separit, joten tiedätte mistä puhun ja teitäkin siis varmasti vituttaa aivan yhtä suunnattomasti kuin minuakin! Miksette ole kuin normaalit ihmiset? Teidän ei tarvitse enään kuvata paskoilla Nikon HD 9001 kameroillanne ruokianne fisheye linssillä ja tunkea sitä paskaan blogiinne odottaen että ketään kiinnostaa! Lisäksi otatte kuvia vitun rumista hipstervaatteistanne ja kirjoitatte vaatteen nimen ja hinnan sanasta sanaan. Aina joku saatanan teinityttö, ulisemassa perustelemattoman paskaa mielipidettään blogissaan! En ole vuosiin jaksanut enään edes nauraa teille, olette niin suunnattoman säälittäviä ja vähintäänkin yhtä likaisia kuin jonnet, joita ei myöskään kukaan ota vakavissaan ”Mä kerron mun elämästäni blogissani”, ”Lue mun forever perseestä blogiani” Naurattaako? Mua ainakin naurattaa joka vitun kerta kun joku paskabloggaaja saa nuo sanotuksi ja nehän ei muuta osaa sanoakkaan. Sitten tajuan, että olette tosissanne juttujenne kanssa ja mietin, että ehkä Hitlerin olisi sittenkin pitänyt voittaa se sota. Teillä ei koskaan ole mihinkään muuhun mitään sanottavaa (olette hiljaisia vässyköitä, sosiaalisia hylkiöitä ja luusereita), mutta auta armias jos kertoo eriävän mielipiteensä vaikka blogissasi jakamistasi laihdutus-vitun-vinkeistä ja karppauksesta, vitun läski. Antakaa mun nauraa! Imekää pallia vitun homot.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki