FANDOM

Chili on juntein mauste mitä maapallolta löytyy.
Elämän koululaiset kilpailevat kuka pystyy syömään eniten jotain suuta polttavaa paskaa.
Jos joku ei halua maistaa, tätä sitten porukalla pilkataan.
Sama juttu saunomisessa. Löylyä pitää heittää aina liikaa ja kuka jänistää liian aikaisin pois sietämättömästä kuumuudesta on luuseri.
Tehokkaat vanhat auton romut, erityisesti 60-70 luvun jenkit, BMW ja Audi kuuluvat myös tämän paskasakin mieltymyksiin.
Näillä vanhoilla rotteloilla pitää tietenkin polttaa kumia, mikä on tyhmää, täysin hyödytöntä ja naurettavan näköistä.
Kuka ei halua rassata moisia paskakärryjä on automaattisesti surkimus.
Koulutausta on näillä jätesäkeillä olematon. Yleensä ammattikoulu, jos sitäkään. Jotain työkkärin pakkokursseja, yleensä jotain autoihin tai metalliin liittyvää ali-ihmisten paskahommaa. Sitäkään eivät tietysti kunnolla tee.
Entäpä vaatetus?
Flanellipaita (ruudullinen tietenkin), bootsit, bandana, paskaiset farkut, puukengät, lippis, nahkarotsi(mallia isoisä), yleinen paskaisuus vaatteissa ja iholla.
Aina kun näen ravintolassa jonkun chilimaustetta kitaansa änkeävän sontiaisen, tunnen voimakasta myötähäpeää.
Ryhdistäytykää paskaläjät! Käyttäkää alkukantainen uhonne ja tarmonne johonkin hyödylliseen. Jos ei chilipää kestä lukemista, opetelkaa edes käyttäytymään kuin aikuiset.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki