FANDOM

No ei vittu söpöillä. Vittu miten sairasta vitsailla tällaisilla jutuilla. Pikkasen saatettaisiin porukalla hivuttaa sinua jos saataisiin kiinni kaltaisesi pedofiilipaska. Kunnolla kun hakkaisi ja potkisi munille niin ei pedofiilipaskalla seisoisi ainakaan vuoteen. Sitten vähän tupakantumpeilla polteittaisiin ihoa ja tungettaisiin kynsien alle hammastikkuja. Vielä kun kunnon koivuhalon lopuksi tunkisi perseeseen niin tietäisit miltä tuntuu tulla raiskatuksi. Ihan vitun pimeetä että aikuinen äijä fantasioi pikkulapsista kun Suomi on täynnä aikuisia naisia. Tuollaiset pellet ei varmaan koskaan ole saanut pillua ja sitten pillupuuttessa aletaan fantasioimaan lapsien hyväksikäyttämisestä kun ne ei pysty pistämään vastaan kun tunget rupisen pippelisi heihin tai huijaat heidät jotenkin koskettelemaan riutunutta elintäsi. Vittu pitäisi tuollaisilta ottaa vaan rikoksentekoväline valtiolle jo ennen tekoa. Rikoksen suunnitteleminenkin on nykyään rikos ja ilmoitin tästä langasta poliisille. Nauti siitä kun heräät paskaisesta yksiöstäsi mälliboksereissasi kun raavaat poliisit kaasuttavat sinut ja raahaavat maijan perään pamputettavaksi. Siinä saa pedofiili ansionsa mukaan. Ihan vitun sairasta.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki