FANDOM

Aasialaistyttötarina

Aloitin kolme kuukautta sitten työharjoittelun nimeltä mainitsemattomassa alakoulussa. Sen verran voin kertoa että koulun sijainti on alueella jossaa etnisiä vähemmistöjä on riittämiin. Noh, heti ensimmäisellä liikuntatunnilla jossa olin valvomassa, tuli eräs 5. luokkalainen thaimaalainen tyttö filrttailemaan minulle, mutta parhaani mukaan koitin väistellä ja olla vastaamatta. Tämä ei kuitenkaan lannistanut tyttöä, joka jatkoi sinnikkäästi filrttiä jokaisella tunnilla jota olin valvomassa. Eräällä ATK-tunnillakin hän kyseli kokoajan neuvoa asioissa jotka tiesin hänen osaavan itsekin. Itsekurini kuitenkin pysyi ja tyynen rauhallisesti opastin häntä kaikesta huolimatta. Välitunneilla hän seuraa minua kuin hai laivaa ja kyselee kaikenlaista, tämä on kuitenkin pientä verrattuna siihen mitä eilen tapahtui. Olin päättämässä päivääni, sammuttelin ATK-luokan tietokoneet ja valot normaaliin tapaan ja lähdin kävelemään kohti kotiani. Tämä tyttö oli kuitenkin odottamassa minua matkallani olevassa alikulkutunnelissa ja kävellessäni häntä kohti näin kuinka hän keskittyi ja keräsi voimia tulevaan koitokseen. En ollut uskoa silmiäni kun se tyttö teki sen, täydellisen frontside ollien.

Sisarusten välistä rakkautta

“Pete hei, päästä mut sinne, mun täytyy ottaa äkkiä pari juttua” koputin vessan oveen kun kuulin suihkun sammuvan ja veljeni ottavan pyyhkeen naulasta.

“odota hetki mä kuivaan ensiksi itteni” kuului pienen hetken päästä hengästynyt ääni.

“Ei kun avaa nyt, oon mä sun karvat nähny jo miljoona kertaa. Mä otan vaan pari juttua siitä äkkiä ja saat olla sitte ihan rauhassa” Hoputin häntä.

“No vittu just, et olisi päästänyt jos mun olisi pitänyt päästä ja vaikka mäkin olen nähnyt sun tissit ja pillun”. veljeni kommentoi samalla kun avasi oven.

“No mutta sä olet mies”.

“Sitä mä just tarkoitin, epätasa-arvoa” hän kuittasi.

Kuuma kostea ilma löyhähti kasvoilleni kun astuin kylpyhuoneeseen.

”Millon sä muka mun pillun oot nähny?” kysyin epäuskoisena.

”Joka kerta kun oon ollut täällä yötä ja me ollaan menty kännissä sänkyyn tai kun ollaan käyty tän talon saunassa.”

Veljeni astui takaisin suihkun puolelle ja jatkoi kuivaamistaan.

“Me, kännissä, ja sänkyyn?” kysyin naurahtaen hassulta kuulostaneelle lauseelle.

Pete irvisti.

”Kas kun mä en muista mitään. Sä taidat ollakin aika huono sängyssä.” jatkoin vitsiä, kiusoitellen häntä hänen sanavalinnastaan.

”Hullu. Nukkumista mä tarkoitin.” hän kuittasi nauraen itsekin.

“Ai niin tietty… olisin mä sut päästänyt”. Vastasin hymyssä suin.

“Niin niin. Laita ovi kiinni ettei tuu kylmää ilmaa.” Veljeni heitti hymyillen.

Vedin oven kiinni. Pyykkikorista keräsin mukaani pikkuhousut jotka olivat haaroista jotenkin kosteat, eivätkä ainoastaan kosteat vaan liukkaan niljakkaat.

“Vitun liukaste… mun ainoat puhtaat pikkarit.” manasin mielessäni.

“Ei tää voi olla liukastetta, ei nää ollu mulla päällä, eikä purkin tai pyyhkeen alla.” tajusin nopeasti.

Avasin pikkuhousuja ja puolen sekunnin sisällä harmitukseni vaihtui ihmetykseksi. Tajusin että haarapalan kankaalle oli levinnyt vaaleaa tahmeaa ihka oikeaa miehen spermaa.

Siitä ei voinut erehtyä. Sperma oli harmaan valkeaa paksua liukasta limaa ja tuoksu oli minulle uusi mutta selvä. Sitä oli haarapalassa paksulti ja se löysi tiensä pitkin haarapalaa kuin jähmeän hidasliikkeinen liima. Harmitus oli käväissyt mielessäni sekunnin sadasosan ajan kun olin kuvitellut että olin itse sotkenut pikkuhousuni. Nyt ymmärsin että ainoat puhtaat pikkuhousuni olivat nyt, ei sinänsä likaiset, mutta täynnä spermaa. Veljeni oli siis tehnyt sen. Täydellisen frontside ollien.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki