FANDOM

Ei helvetti..

Olin tänään taloyhtiön roskiskatoksella availemassa naapureiden roskapusseja lajitellakseni niitä oikein, koska idiootti-naapurit eivät osaa saatana edes lajitella, ja arvatkaapa mitä löysin?

4. Kerroksessa asuva, metelöivä nuori omaa ilmeisesti maksuhäiriömerkinnän. Löysin siihen viittaavia papereita.

Samalla kun menin sitten kertomaan hänelle, että tölkit, paperit ja bio-jätteet kuuluu lajitella eri astioihin, kerroin hänelle löydöksistäni. Meille tuli riitaa siitä saako toisten ihmisten roskia tonkia. Ilmoitin että tietenkin saa jos on niin idiootti että ei osaa itse lajitella!!

Hän uhkasi ilmoittaa minusta poliisille, mutta mielestäni rikollisempaa on ettei osaa lajitella. Uhkasin myös ilmoittaa maksuhäiriömerkinnöistä hänen vuokraisännälleen.

Hän haukkui minua sekopääksi. Olen kuulemma kyylä ja turhasta valittaja, mutta mielestäni ei ole turhaa valittaa hänen kissansa yöllisestä tepastelusta ja ihmeellisistä kolinoista. Kyllä ne nyt perkele kuuluu 4.kerroksesta tänne 1. kerrokseen!!

Hän kiistää myös pitäneensä juhlallisuuksia viime perjantaina, mutta musiikki soi yö-myöhään ja rappusissa ravasi porukkaa. Hän väitti olleensa Seinäjoella, esitti jopa junaliputkin. Noinkohan isännöitsijä uskoo?

Uskomatonta. Kuinka saada tuo häirikkö ulos talosta?

Aamuisin töihin lähtiessäänkin käyttää autoaan ainakin 4 minuuttia raaputtaen älyttömän kovaäänisesti ja korvia vihlovasti laseja jäästä. Minulla on olemassa video-materiaalia sekä tarkkoja sekuntikello mittauksia hänen autonsa joutokäynnistä, ja aion toimittaa ne poliisille sekä isännöitsijälle jos meno ei lopu.

AAARGGHH!!! Oli vain pakko purkautua johonkin!

En enää koskaan muuta opiskelija-asuntoloihin!