FANDOM

"Mukakova alfa, jonka epävarmuus paistaa läpi katseen, ryhdin ja yleisen olemuksen. Valitti ja runkui koko ajan kaikesta"

"Arska oli tavattoman Assburger. Aina laudalla lesoilee pillulla jne, mutta tyyppi oli täysi komero."

"Ei soittanut uliuliuli musaa niinkuin uhkasi eikä myöskään jakanut naamareita, oli hiljaisempi kaveri kuin olisi uskonut."

"Näkyi selvästi, kuinka heikon itsetunnon omaavat nörtit yrittivät aloittaa ihmisten sosiaalista suhtautumista itseensä puhtaalta pöydältä ja esittivät jotain ihan muuta kuin itse oikeasti olivat. Eritoten se arska-tyyppi. Kävin pyörimässä hetken, juttelin ihmisille ja kyllästyin niiden juttuihin alta aikayksikön. Lähdin pian pois."

"Maailman ärsyttävin ihmistyyppi, varsinkin intissä jos sattui tuvassa olemaan joku joka ulisi joka asiasta."

"Kyllä itsekkin voisin allekirjoittaa nuo puheet Arskasta. Siis jätkä esittää internetissä alfaa ja kovaa panomiestä ja servailee assburgereita, mutta IRL oli itse kyllä miitin pahin assburger Hirvee ulina päällä kokoajan kaikesta ja todella epävarman oloinen. Voisin veikata tulevaks kouluampujaks. No eipähän tartte ottaa arskan juttuja enää ikinä tosissaan ja saa nauraa päin naamaa, jos vielä kehtaa ulista laudoilla."

Olemuksesi northpolen miitissä oli omituinen ja vastoin odotuksia. Sinulla ei ole asennetta tai pokkaa kuten luultiin. Olitkin hiljainen, änkyttävä, huonoryhtinen naapurin Samu. Näytti aivan kuin äitisi olisi puettanut sinut valitsemillaan anttilan ja prisman ulkoiluvaatteilla. Selityksesi ja "todisteesi" väärästä repusta on niin läpinäkyvä ettei kukaan usko sitä. Pahinta on että itse taisit uskoa sen menevän läpi. Tuo on selvä merkki jonkin tason yksinkertaisuudesta, joka tosin ei ole mitenkään yllättävää kun katsoo sinun keskustelukykyä laudalla. Et ole koskaan pystynyt tekemään muutamaa lausetta pitempiä viestejä joissa et kehuisi itseäsi. Et koskaan osallistu mihinkään rakentavaan väittelyyn, vaivaudu perustelemaan mitään tai kykene keskustelemaan normaalisti kuten muun nyymit, vaan "servaat" kaikki haukkumalla heidät neitsytluusereiksi yhden lauseen mittaisella viestillä hymiöiden saattelemana. Itse tekemäsi langat ovat aina itseään toistavia, kopioituja yhden lauseen mittaisia "nyt norsu vittuun siitä" lankoja.

Sinulla tuli rimakauhu kun miittipaikkaa lähestyessäsi näit sen porukan seisomassa siellä. Luulit itsestäsi ensin liikoja mutta sitten aloit perua aikomuksiasi assburger-maskeista. Et kehdannut edes autolla ajaa ohitse ja soittaa uliuliuli musiikkia. Mutta mitäpä muuta tuolta luominaamalta voi odottaa. Naamariraidin olisi voinut tietyllä asenteella tehdä todella coolisti niin että kaikki miittiläiset lähtee mukaan juttuun. En kuitenkaan usko että sinulla olisi riittänyt asennetta ja pokkaa siihen. Oma epävarmuutesi olisi paistanut läpi niin pahasti että olisit saanut northpole-porukan vain tuijottamaan myötähäpeissään itseäsi kun yrität ojentaa naamaria. Tuon jälkeen olisi tapahtunut kenties elämäsi noloin pikainen perääntyminen paikalta.

Sinä vain änkytät ja olet tarkemmin ajatellen ihan perus maajussi-jantterin näköinen luominaama. Olet aivan varmasti myös neitsyt. Käyt salilla ja ylistät Zyzziä, mutta oma kehosi näyttää ihan tavalliselta. Kannustan sinua jatkamaan salilla käyntiä, mutta et tosiaankaan ansaitse kulkea nimellä "ARSKA TESTO" tai muilla vastaavilla äijänimillä "servaamassa" nyymejä.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki