FANDOM

Ilmeeni kun todistin eilen baarin vessassa kuinka kaksi miestä vehtasivat keskenään.

Istuin normaalisti paskalla vessassa kun huomasin wc-tiloihin saapuneen kaksi miestä, heti oven sulkeuduttua he alkoivat imutella toistensa huulia. Kiihkeän suutelon jälkeen toinen heistä aneli saada maistaa pojupimppaa.

Luvan saatuaan mies kävi polvilleen ja imeskeli reikää ahnaasti, kuin suolessa olisi maailman viimeinen ruoka-annos. Analingusta vastaanottava mies myhäili tyytyväisenä kun kielitornado tunkeutui hänen pyhimpäänsä. Molempien silmät kiilsivät kiimasta heidän käsitellessään toistensa vartaloita. Kauhusta jäykkänä tuijotin vessakopin oven raosta kun juuri persettä nuollut herra nousi lattialta, posket paskassa hän lipoi huuliaan.

Ennen kuin huomasinkaan olivat osat vaihtuneet ja äsken niin alistettu mies vastaanottikin poskihoitoa. Tämä oli onneksi nopeasti ohi, sillä tämä kaveri oli todellinen minuuttimuna. Irvokas oraaliralli oli jatkunut vain minuutin kun tämä herra jo huusi hullun ilme kasvoillaan tulevansa: "Routa lähtee!!"

Toinen miehistä meni lausahduksesta ilmeisen hämilleen ja jähmettyi paikoilleen vastaanottamaan kasvonaamiota. Tässä kohtaa huokaisin helpotuksesta, pääsisin pian pois tästä vessakopista, mutta kuinkas sitten kävikään?

Spermat laukaissut mies hyökkäsi toisen syliin ja alkoi nuolla omia spermojaan tämän kasvoilta ennen kuin mies oli ehtinyt itseään siistiä. Mies raivostui tästä silmittömästi ja heitti äskeisen seksikumppaninsa vatsalleen maahan. Pelkäsin jo joutuvani todistamaan raiskausta kun kuulin hänen sanovan "paskon nyt selällesi, poika", poika yritti pyristellä pois mutta antautui lopulta semikiinteän tortun vallan alle. Paskova mies toisteli lausetta "tykkäätkö poika tykkäätkö" kuin jotain mantraa. Häpäisty mies kyyneleet silmissään ja paskat selällään vastasi lopulta "no jos ihan totta puhutaan niin en kyllä hirveästi". Äsken niin raivoisa mies vakavoitui ja näytti jopa hieman surulliselta, kunnes päästi huuliltaan: "en kyl minäkään, luulin et sä tykkäisit"

Miehet siistivät itsensä asiallisesti ja poistuivat vessasta, jättäen arvet mieleeni ja paskaa lattialle. Tämä oli kyllä taatusti viimeinen kerta kun käyn tässä Jeesus-kahvilassa.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki