FANDOM

Katkeruus. Teidän hikkyjen katkeruus meitä menestyjiä ja jonneja kohtaan. Me päristelemme Derbillä ympäri kylää ja laittelemme 14-vuotiasta teinimuijaamme. Mitä te teette? Itkette animeluuserina kotona kun oma nuoruus koostui lähinnä lolin ja wowin hakkaamisesta. Sosiaalisuudessa jäätiin valovuosia muita jälkeen ja ainoaksi elämäntehtäväksi jäikin pikkutyttöjen kiusaaminen internetissä.

Me pidämme sentään oikeasti hauskaa. Mielestäni oli helvetin hauskaa kun se mummo tönäistiin sinne vitun katuojaan. Rasittava ämmä. Ja hauskaahan se oli. Ilmeisesti ette ole koskaan kokeneet sitä adrenaliiniryöppyä jonka ihminen kokee kun hän tekee jotain päräyttävää? Ette tietenkään, kotona kun istutte.

Mitä vikaa mautoissa? On todistettu että nimenomaan vanhat lamapäät kuten te teette eniten virheitä liikenteessä. Mopoautoilijat ovat nuoria, tarkkaavaisia, liikkuvat usein kofeeiini ja nikotiinipäissään liikenteessä jotka aineina todistetusti parantavat keskittymiskykyä. Muutama onnettomuus ei kerro koko totuutta. Valistatte aina niistä darwinpalkinnoista. Itse rottailette ja valtio ei tee muuta kuin hyysää teitä. Mitä jos lopetetaan teidän tuet darwinismin hengessä? Eipä siinä sosiaalisesti vammautunut kauan sätki kun kuolema korjaa.

Energiajuomat. Mitä vikaa? Itse kittaatte kahvia ja viinaa siihen tahtiin ettei mitään rajaa. Osa jopa pössyttelee kannabista. Energiajuomat ovat vain helppo ratkaisu esim. pitkään valvotun (lue: paneskelun) yön jälkeen tai ennen vaikeaa koetta. Saa lisävirtaa ja jaksaa tehdä vaikka mitä pienissä pärinöissä. On todistettu että kofeiini ja kahvi on elimistölle hyödyllisiä ainesosia. Miten sitten energiajuoma eroaisi vaikutuksiltaan edeltämainituista? No ei vittu mitenkään, samaa paskaa eri paketissa.

Joten nyt voisitte lopettaa sen tasovalituksen jonneista, tämä on Ylilauta ja täällä pätee normaalihomojen ja jonnejen säännöt. Ei enää hikkyjen ja animeautistien. Me olemme tämän laudan tulevaisuus. Olemme todellakin teitä vanhoja burgereita valovuoden edellä, Kuvalaudan alkuaikoina olitte aivan saman ikäisiä ja mitä teitte? Itkitte yksinäisyyttänne hikkyssä. Mitä teette nyt? Itkette yksinäisyyttänne hikkyssä. Olisiko omissa elämäntavoissa jotain parannettavaa ennenkuin lähdetään vittuilemaan muille? Homot.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki