FANDOM

No nyt kävi niin, et varmaan viikkoon ei ol ollu tarvetta käydä paskalla, mut eilen siin aamu päiväl alko tuntuu pientä painetta, mutta ajattelin kestäväni kotiin asti enkä menny ekal välkäl vessaa, ku eihän pojat käy ainakaa koulussa paskalla. Hätä paheni toisella tunnilla ja juuri ja juuri sain pidäteltyy tunnin loppuu. Viimein kello soi, pääsin ryntää vessaa ja vauhdissa housuja laskien istuin pöntöl. Paska tuli paineel aivan uskomaton määrä ja sit äkkii pyyhkii ja pois ennen ku kukaan tulee. Juuri ku olin nousemas niin tunsin et vieläki tulee ja sit samassa tuli luokan poikia vessaa nauraa ja kurkkimaan oven alta ja päältä, et toi on paskal!

<Yhteisvessa, kulku ulko kautta, jossa kolme pönttöä hatarasti vaneri seinil eroteltu

Minä se vaan väänsin lisää torttuu pönttöö ja ku viimein koko viikon satsi oli väännetty, niin eihän se pönttö sitä vetäny. Kyl siin sit riitti muilla ihmettelemist ja puheen aihetta seuraaval tunnil et kui voi noin paljo paskaa tulla. Se paska oli siel pöntös viel päivän lopussaki ja varmaa koko koulu oli sitä käyny ihmettelemäs, et varmaa täst kuulee!

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki