FANDOM

Arvon /b/ olen vitummoisessa kusessa rakastamani naisen kanssa jonka kanssa olen seurustellut jo 2kk. Eilen oli hänen syntymäpäivänsä ja hän halusi juhlistaa niitä baarissa tyttöporukan kanssa ja pyysi 100euroa rahaa ja minä annoin, mutta huomasin facebookissa että hänet oltiin merkattu yhteen bilekuvaan hänen kaverin kämpiltä otettu vielä. Kuvassa oli 9 ihmistä, 5poikaa ja 4tyttöä missä tyttöystäväni istuu yhden pojan sylissä. Hän tuli vasta kotiin 12 aikaan päivällä tänään ja haisi ihan miesten hajuvelle. Päätin kysyä että missä olet ollut ja miksi et vastannut puhelimeen? Hän vain sano että "heräsin tunti sitten ja puhelin oli äänettömällä". No sitten kun hän meni suihkuun niin menin penkomaan hänen käsilaukkuaan ja sieltä löyty 1 käyttämätön kortsu. Luin viestit ja yhdeltä pojalta oli tullut yöllä 3 aikaan viesti että "odotan sinua täällä baarin pihalla ja en malta odottaa että pääsen työntymään sinuun ;)". Sitten alkoikin vituttamaan niinpaljon että huusin hänelle suihkuun että "luin sun viestis". Hän ryntäsi suihkusta ulos ja haukku minua että " OMA VIKASI KUN OLET TUOMMONEN PASKAPÄÄ JA LUET TOISTEN VIESTEJÄ SALAA JA KYYLÄÄT TOISIA NAISIA AINA AUTOSTA ETKÄ YHTÄÄN ARVOSTA MUA VITU IDIOOTTI SAAT KYLLÄ HYVITTÄÄ TÄMÄN VIELÄ!!!" No annoin sitten hänelle 150euroa ja hän sanoit että voi antaa minulle anteeksi nyt ja kaikki on hyvin... Mutta silti aika ihmeellistä että hän rauhoittui nuin äkkiä ja saan olla taas koneella parituntia kun hän lähtee 4 aikaan kampaamolle ja tulee takaisin 6 aikaan... Mietityttää vain että antoiko hän minulle oikeasti anteeksi?

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki