FANDOM

Meen tästä nukkumaan koska laudan taso näyttää olevan niin järkyttävää paskaa, ettei edes röykkiöittäin kännisiä apinoita joiden lapsuus on kulunut jossakin sirkuksen häkissä pahoinpideltävinä ja joille on annettu kasoittain läppäreitä ainoina ohjeinaan aiheuttaa suunnatonta vitutusta ja pakottaa paskoja meemejä pitkin vuorokautta päivästä toiseen ja viikosta viikkoon pysty moista toteuttamaan.

Siis ei JUMALAUTA mihin tämä maailma on menossa. En uskalla edes kuvitella mihin tämä helvetin Jonneinvaasio meidät johtaa. Koko kesä minun täytyy sietää tätä saatanallista paskaa, vain ja ainoastaa siksi, että modet ei uskalla bännätä näitä kotiemme pikku tuholaisia ja tulevaisuutemme toivoja.

Laudan ainoa toivo säilyä edes siedettävän tasoisena, näyttää olevan vain sotatila joka tappaa epäsopivimman aineksen pois. Tiedostan kyllä sen, että alaikäiset Jonnet ei rintamalle joudu, mutta aina voi toivoa että se venäjän pojan luoti napsahtaa AP:n kaaliin, sillä se lienee ainoa varma ratkaisu lopettamaan tämän jumalattoman kärsimyksen, minkä tämä syöpä on minun kehooni ja mieleeni aiheuttanut.

Siis kiitän aivan uskomattoman paljon molempia meeminpakottaja santereita, jotka olette muuttaneet elämäni ainoan asian josta todella nautin yhdeksi helvetilliseksi sarjaksi pettymystä ja äärimmäistä vitutusta. Teille asiallisille nyymitovereille tahdon toivottaa kaikkea hyvää, voimia ja jaksamista näinä vaikeina aikoina. Kaikkihan me tiedämme, että tämä ei voi jatkua ikuisesti. Mikä sitten lienee ratkaisu, sen vain aika näyttää.

Toisinsanoen tämä lanka käsitelköön laudan nykyistä olematonta tasoa. Kunhan vaan teette nyymit yhden palveluksen. Kun aamulla herään ja tulen taas lurkkaamaan laudalle, niinkuin joka aamu olen tehnyt jo usean vuoden ajan, voisitteko olla pitämättä tätä lankaa hengissä yön yli, sillä en halua nähdä tätä avautumista enää ikinä.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki