FANDOM

True Satanic Black Metallia ovat bändit kuten Darkthrone, Aryan Satankampf, Graveland, Gestapo 666, Satanic Warmaster, Beherit ja Impaled Nazarene. Sinä voit kuunnella Metallicaasi jos tahdot, mutta et ymmärrä todellisesta Hitleric Nazi Black Metallista yhtään mitään. Olet pelkkä poseri ja voit painua ******* koko skenestä.

Black Metal on Todellista musiikkia, jota ei ole tarkoitettu sinunlaisillesi eläimille, vaan todellisille Saatanallisille Misantroopeille, jotka eivät piittaa sinunlaisistasi pelleistä. Black Metal on eliitin musiikkia ja sinä et sitä ymmärrä. Kukaan teistä ei ymmärrä Todellista Satanismia. Olette naurettavia pikkulapsia. Maailmankuvamme perustuu wotanilaiseen hitlerismiin, henkilökohtaisella tasolla Satanistiseen individualismiin, kollektiivisella tasolla hitleriläiseen fasismiin. Ilman ymmärrystä teoreettisesta okkultismista, on turha haaveilla ymmärtävänsä wotanilaista maailmankuvaa.

Teistä kukaan ei voi ymmärtää Wotanismia, sillä olette kaikki älyllisesti kuin kastematoja. Te ette voi yltää elitistisen Satanismin tasolle, joten miksi edes haaveilette siitä. Satanismi ja Black Metal ovat eliitille. Todellisille misantroopeille.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki