FANDOM

Kerronpa teille viikonlopustani. Muutin tähän nykyiseen asuntooni viime kuun alussa ja kiireideni vuoksi en paljoa naapureita nähnyt. Perjantaina kuitenkin seinänaapuri tuli rapussa vastaan ja hetken juttelun jälkeen kutsui minut kylään illemmalla. Varmaan johtui siitä että olin tulossa kaupasta ja kädessäni oli koppa kaljaa. Vaikka mies näytti vähän resuiselta niin ajattelin silti käväistä, ties vaikka olisi kuinka hieno mies ja ei vain töistä tullessaan jaksanut vaihtaa vaatteita.
Totuus oli kuitenkin toinen.
Illemmalla parin oluen jälkeen menin sitten rohkeana soittamaan naapurin ovikelloa. Oven avautuessa ihmettelin hieman savua sisällä sillä säännöissä kielletään sisällä polttaminen. No en kuitenkaan jaksanut välittää tästä. Menin sohvalle istumaan muiden hänen kavereidensa viereen jotka esittäytyivät. Hetken puhumisen jälkeen paljastui ettei kukaan käy töissä, syitä oli valtion sortamisesta aina kaikkeen mahdolliseen. Sitten kuitenkin tapahtui se käännekohta, joku vetäisi sohvan vierestä esiin älyämpärin jota en ollut aiemmin huomannut. Saman tien tajusin mitä se aiempi savu ja haju oli ollut, vetosin yhtäkkiseen väsymykseen ja poistuin omaan asuntooni.
Hetken kuumottelujen jälkeen päätin tehdä niinkuin on parasta: soitin poliisille että viereisessä asunnossa riehutaan ja kerroin näkemästäni. Puolisen tuntia tästä ja kuulin mekastusta käytävästä, ovisilmästä katsoessani näin kun nistit lähtivät oikein nätisti poliisien mukaan. Seuraavana aamuna kerroin roskakatoksella naapurin viereiselle mummolle tapahtumasta ja hän kutsui kahville. Tänään aamulla jo tuntemattomatkin naapurit tulivat kiittelemään teostani, kuulemma asuntojen arvo laskisi huumehörhöjen takia.
Jos tunnistat itsesi tästä niin toivon sinun pääsevän irti aineista.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki