FANDOM

Olet yksin kotonasi tietokoneella, pääsit tänään aikaisin koulusta. Huoneestasi näet talonne etupihan ja sen vieressä kulkevan tien. Hetken kuluttua näet kun tietä pitkin ajaa kaksi poliisiautoa, Volkswagen Transporter ja Ford Mondeo, autot kaartavat kotipihaasi. Seuraavaksi näet oheisen kuvan näyn ja transporterista otetaan esille saksanpaimenkoira. Sydämesi hyppää kurkkuun ja tunnet kuinka pulssisi nousee yli kahteensataan, mietit että mitä vittua on tekeillä. Seuraavaksi tajuat sen.. postasit puoli tuntia sitten ylilaudalle kuvan aseesta ja tekstin "huomen kouluu XD". Et uskonut että kukaan on niin vitun assburger että vinkkaisi harmittoman "ebin läppäsi". 

Pian ovelle koputetaan, mietit aivan paniikissa mitä tehdä. Kätesi tärisevät ja olo on aivan hirveä, kuin paniikkikohtauksessa. Menet hiljaa ovelle sydämen hakatessa kahtasataa ja avaat oven, oven takana seisoo neljä poliisia ja poliisikoira hihnassa. Poliisit näkevät 16-vuotiaan, finninaamaisen, hieman ylipainoisen ja todella pelästyneen pojan edessään tärisemässä. Pian poliisit kysyvät "oletko Jonne pikkupoitsunen" ja vastaat että olet, kyyneleet poskia pitkin valuen. Poliisit kysyvät että mikäs tämä ylilaudan uhkausjuttu oikein on, vastaat ääni väristen että "Se.. se o-oli vain v-vitsi.. en oikeesti.. tarkottanu.. s-sitä mitä kirjotin sinne".

Poliisit soittavat vanhemmillesi ja kertovat että joudut lähtemään poliisilaitokselle kuulusteluihin laittomasta uhkauksesta epäiltynä. Huomaat kuinka isäsi saapuu juuri töistä kotiin ja murrut totaalisesti, et voi pidätellä enää itkua vaan alat itkemään täyttä kurkkua ja soperrat poliiseille "se oli vaan läppä", mutta poliiseja ei kiinnosta vaan he vievät sinut maijan takatilaan. Maijan ovien sulkeutuessa näet isäsi pettyneen ilmeen ja matka kohti vastuun ottamista omista teoistaan alkaa..

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki