FANDOM

Minttu ja Miina 1 Muokkaa

Olin taas pitkästä aikaa menossa lomailemaan setäni kotipaikalle. Oli keskikesä ja aurinko paistoi täydeltä terältä. Kuulin, että setäni 11-vuotiaat kaksostytötkin ovat kesän vietossa siellä. Tuo kuvitelma sai 19-vuotiaan pojankullini värähtämään. Tämä oikeastaan antoikin kipinän lähteä sedälle vierailemaan. Olin monet kerrat katsellut tyttöjä salaa kun he olivat uimassa ja unelmoinut joskus pääseväni tekemään hieman lähempää tuttavuutta heidän kanssaa. Nyt se olisi mahdollista.

Saavuin perille, ja setä olikin jo pilkkomassa saunapuita.

- Terve mieheen! huikkasi setä halkoliiterin ovelta.

- Moi, sanoin vaisusti kuten minulla oli tapana.

Olen aina ollut hieman ujo ja epävarma itsestäni ja näin ollen tervehdyksenikin kuulostivat yleensä kuiskauksilta.

Tytöt olivat vesisotaa pihalla ja kirmailivat minkä kerkesivät. Mintulla oli päällään lyhyt hame ja kireä toppi, Miinalla taas sortsit ja jokin kulunut t-paita. He olivat melko erilaisia, toinen poikatyttö ja toinen taas tykkäsi kaikesta naisellisesta. Kesän paahteessa molemmat kuitenkin innostuivat vesisotimaan ja minulla värähteli kulli jo housuissa kun katselin heidän märkiä vaatteitaan jotka täytyisi riisua ja vaihtaa kuivat ylle.

Havahduin kun setä vinkkasi minulle, että voisin mennä jo lämmittämään rantasaunaa kun kellokin jo kolkutteli kuutta. Nappasin puunkantotelineen matkaani ja lähdin kävelemään saunalla päin. Mielessäni mietiskelin koko ajan miten pääsisin tekemään unelmiani todeksi tyttösten kanssa. Voisin luultavasti mennä heidän kanssaan saunomaan kolmestaan, koska olinhan niin tehnyt nuorempanakin. Joskus aikoinaan kun tuli enemmän oltua heidän kanssaan, niin tulihan heitä nosteltua ja hierottua vähän tuhmemminkin, mutta eiväthän he silloin mitään siitä ymmärtäneet vaan tykkäsivät kovasti. Tuntui ihanalta, kun kyrpäni oli kivikovana ja nostin toisen tytöistä syliin ja aloin pomputtamaan. Yleensä tytöt innostuivat pomppimaan itse vielä rivakammin ja sain todellakin taistella etten lauennut siihen paikkaa.

Jolkottelin takaisin tuvalle ja ilmoitin, että ensimmäiset saunojat voisivat vartin päästä mennä jo saunomaan.

-Me voidaan Ritun kanssa mennä ekaksi. Mikko vinkkasi silmää ja ymmärsin, että heillä oli muitakin saunapuuhia mielessä.

-Kyllähän se passaa. Me sitten mennään varmaa tyttöjen kanssa teidän jälkeen saunomaan, niin kuin ennen vanhaan? Tokaisin huolettomasti.

-Sitten kyllä uit meidän kanssa saareen! Miina sanoi rivakasti.

-No katsotaan sitä sitten.

Mikko ja Ritu lähtivät saunaan ja viipyvätkin siellä reilun tunnin. Heillä oli mielestäni melko viriili suhde, vaikka ikääkin heillä oli jo noin 40. Saunasta palattuaan heidän naamansa punottivat ja he olivat entistä iloisemmalla tuulella kuin ennen saunomistaan.

-Taisi olla kovat löylyt kun noin naama punottaa. Tokaisin vitsikkäästi.

-Olihan siellä taasen kerran oikein hyvät löylyt. Laitettiin puita uuniin ja kannettiin vedet valmiiksi, senkun menette saunomaan. Ritu sanoin punastuneena.

- Laitelkaa te vaikka tuo grilli kuumaksi hetken päästä, niin tullaan sitten grillailemaan kun ollaan saunottu.

Tytöt keräsivät saunakamppeensa ja lähdimme saunalle päin.

Kumpikaan tytöistä ei ollut millään tapaa ujon kun vaihtoivat bikininsä päälleen samassa huoneessa kun minä vetäisin uikkarit. Siinä vaiheessa elimeni alkoi tykyttää raivoisasti. En edes yrittänyt peitellä stondistani ja uimasortsini muodostivatkin kivan pienen teltan munani ylle. Annoin tyttöjen tarkoituksella mennä edeltä ylälauteille jotta voisin ihailla heidän söpöjä pikku peppujaan. Itse valitsin löylymestarin paikan ja istuin tyttöjen väliin. Sivusilmällä välillä vilkuilin tyttöjen pienen pieniä nänninnypyköitä jotka olivat jo aavistuksen kasvaneet puberteetin vuoksi. Eihän ne todellakaan mitkään suuret olleet, mutta sen verran että niiden huomasi kasvaneen.

Hetken mielijohteesta nappasin Miinan syliini ja aloin kutittaa. Miina alkoi nauramaan ja kiemurtelemaan sylissäni hangaten kovettunutta munaani. Minttu alkoi sitten kutittaa minua ja yritti auttaa Miinaa pois otteestani. Siinä aikamme leikittyämme sanoin tytöille, että eiköhän jo lähdetä uimaan ja tytöt olivat samaa mieltä. Läpsäisin tyttöjä leikkisästi pyllyille kun kapusimme alas lauteilta ja hoputin heitä uimaan. Kävelin taas perästä ja katsoin heidän siroja peppujaan jotka pomppivat heidän juostessa rantaa kohti.

Uiskentelimme raikkaassa vedessä ja mieleeni juolahti leikkiä vesihirviötä.

Nappasin Minttua vöytäröltä kiinni ja kiedoin kädet hänen ympärilleen painaen samalla hänen pyllyään kovaa kaluani vasten. Olin laueta kun Minttu rimpuili vastaan. Välillä annoin hänelle löysää ja sitten taas nykäisin takaisin. Jatkoin tätä niin kauan, että laukesin. Kun olin hieronut Mintulla vielä viimeisetki spermat munastani niin löysäsin ja laskin Mintun otteestani. Uimme vielä muutaman lenkin ja painelimme takaisin saunaan.

Hetken aikaa saunottuamme, huomasin kuinka kaluni alkoi taas paisumaan. Nyt ajattelin mennä askeleen pidemmälle ja aloin hieromaan tyttöjä reisistä. Kysyin heiltä, että josko voisin tehdä heille vähän hyvää.

- Millasta hyvää? Tuli yhteen ääneen tyttöjen suusta.

- No semmosta hyvää mitä te ette oo vielä ennen varmaankaan kokenu. Mut tätä varten teidän täytyy sitten ottaa noi bikinit pois. Mäkin voin ottaa nää mun sortsit pois ni sit se on vähä niiku tasa tilanne.

Tytöt epäröivät hieman ja ottivat sitten varovasti bikininsä pois ja peittelivät käsillä pimppejään ja pieniä nännejä. Otin ensin Miinan syliini ja hieroin ensin hänen mahaansa hellästi. Sentti sentiltä liikutin kättä alemmas ja alemmas kunnes tunsin sormissani sen pikkuisen pimpin. Kaluni sykki Miinan selkää vasten. Minttu katseli uteliaana vierestä kun aloin hitaasti hieromaan Miinan pimppiä. Tyttö alkoi liikuttamaan lantiotaan tahdissani kun olin hetken aikaa hieronut ja tunsin hänen jo kostuvan. Kiihdytin hieromista entisestään ja Miina alkoi suorastaan kiemurtelemaan ja huokailemaan sylissäni. Otin välillä sormet pois pimpilta ja nuolin niitä himokkaasti. Joka kerta Miina tarttui käteeni ja vei sen nopeasti takaisin jalkoväliinsä ja käski jatkamaan. Kiihdytin taas liikettä ja huomasin että Miina alkoi olemaan lähellä huippuaan. Hieroin toisella kädellä hänen pikkuruisia nännejään ja suutelin samalla hänen kaulaansa. Tunsin kädessäni kuinka Miina sai orgasmin. Pimppi supisteli sormeni ympärillä ja lantio tärisi nautinnosta. Kun tyttö selvisi orgasmista, niin hän rentoutui sylissäni ja katsoi minua silmiin.

- Mikään ei ole koskaan tuntunut noin hyvältä, Miina sanoi silmät välkkyen.

- Mäkin haluun hyvää, tiuskaisi Minttu, joka oli koko ajan tarkkaavaisena seurannut vierestä.

- Kyllähän se sopii ja samalla voisitte tehdä vähän hyvää myös mulle. Siirrytään kuitenkin tuonne pukuhuoneen puolelle kun täällä on niin kuuma.

Pesimme toisemme ennenkuin menimme pukuhuoneen puolelle. Sain hieroa tyttöjen siroja vartaloita levittäen saippuaa samalla heihin. Välillä käteni lipsahti ikään kuin vahingossa jalkoväliin ja tytöt hihittelivät. Tytöt myös halusivat saippuida minua ja heilläkin välillä kädet eksyi hieromaan kyrpääni ja kiveksiäni. Emme kuitenkaan antaneet hekumalle valtaan ja säästelin laukeamista pukuhuoneeseen.

Menimme kuivailemaan itseämme pukuhuoneeseen ja Minttu alkoi heti tivaamaan, että hänkin haluaa hyvää nyt heti. Tuumailin hetken, nappasin tytön syliin ja kannoin hänet sohvalle selälleen. Minttu seurasi tarkkaavaisena mitä puuhailin. Menin itse polvillee sohvan päätyyn ja levitin hieman hänen jalkojaan. Mintta säpsähti hieman, mutta hellitti sitten ja antoi minun nähdä hänen pyhimpänsä.

Pimppi oli täysin karvaton eikä häpyhuulet näkyneet vielä kunnolla. Aloin ensin sormilla hieromaan pimppia ja tunnustelin klitorista. Hetken hierottuani tunsin hänen kostuvan ja minun oli pakko päästä maistamaan tuota ihanuutta. Painoin naamani tytön jalkovaliin ja aloin nuolemaan ahnaasti. Hieroin klitorista ja välillä upotin kieleni Mintun tiukkaan pillureikään. Minttu voihki ja vääntelehti kun kiihdytin ja välillä hidastin tahtia. Huomasin Mintun olevan lähellä huippua ja lopetin nuolemisen. Tyttö voihki punaposkillaan minua jatkamaan. Sanoin, että minäkin haluan hyvää välillä. Nostin Mintun makaamaa pöydälle mahalleen jalat reunan yli. Nyt minulla oli oivallinen näkymä tytön pieneen pyllyyn. Levitin hänen pakaroitaan ja valutin hieman sylkeä pyllyreiälle. Aloin varovasti hieromaan reikää ja vähän kerrassaa liu'utin sormeani reikään. Minttu nytkähti hieman, mutta hieroin hänen selkäänsä toisella kädellä ja rentoutin häntä. Pian sormeni olikin jo kokonaan hänen anuksessaan. Kyrpäni sykki koko toimituksen ajan kuin viimeistä päivää ja nyt levitin tytön jalkoja hieman lisää jotta voisin laittaa vehkeeni tytön neitseelliseen pilluun.

Aloin kyrvälläni etsimään pillureikää ja samalla hieroin sormellani tytön tiukkaa anusta. Tyttö voihkaisi joka kerran kun terskani kosketti hänen klitoristaan. Mintun pillu oli niin tiukka, että luulin etten saisi munaani millään mahtumaan sisään. Aloin kuitenkin pyörittelemään kyrvännuppia reiän ympärillä ja sain milli milliltä reiän leviämään munani ympärille. Sain nupin kokonaan sisälle ja aloin työntymään syvemmälle. Kuulin kuinka Miina huohotti sohvalla ja hieroi omaa pientä pilluaan katsellessaan meidän toimitustamme. Kyrpäni painui viimein pohjaan asti ja aloin hitaasti tekemään edes takaisin liikettä. Liikutin samassa tahdissa tytön anuksessa olevaa sormeani ja aloin vähän kerrassaan kiihdyttää tahtia. Huomasin kuinka Mintun hengitys kävi yhä raskaammaksi jä hän alkoi kiemurtelemaan nautinnosta. Panin pientä tyttöä ravoisasti ja tunsin kuinka hän alkoi saamaan ensimmäistä orgasmiaan. Pillu alkoi supistelemaan kyrpäni ympärillä ja lantio alkoi vatkaamaan edes takasin imien kyrpääni sisäänsä himokkaasti. En kuitenkaan halunnut laueta hänen sisälleen vaan pyysin Miinaa nopeasti tulemaan eteeni polvilleen. Käski tyttöä avaamaan suunsa ja hän teki työtä käskettyä. Työnsin yltä päältä Mintun pillumehuissa olevan kyrvän Miinan suuhun ja käskin häntä nuolemaan ja imemään sitä voimiensa takaa. Missä lie nuori tyttö niin hyvin oppinut ottamaan suihin. Miina ei ollut imenyt kuin minuutin niin vedin kyrvän pois tytön pienestä suusta ja laukaisin massiivisen lastin tytön kasvoille. Sanoin Miinalle, että sperma on terveellistä ja se kannattaisi nuolla pois kasvoilta. Minttu hyppäsi tomerana pöydältä ja alkoi nuolemaan siskonsa kasvoja. Kun kasvot olivat suurin piirtein puhtaat niin sanoin, että nyt täytyy kyllä vielä mennä pesulle kun hikoilimme niin kovasti.

- Tästä ei sitten puhuta kenellekkään, tai muuten minut viedään pois, sanoin päättäväisesti.

- Ei me kerrota, mut yhdellä ehdolla!

- No mikäs se ehto on?

- No, että sä teet meille yöllä lisää hyvää kun äiti ja isi on nukkumas!

Kyllähän me sitten hyvää tehtiinkin, mutta se jääköön ensi kertaan.

Varkaita Muokkaa

Olin kävelemässä kaupungilla, kuten minulla yleensä on tapana koulun jälkeen. Yleensä kuljin järjestelmäkamerani kanssa kun harrastin kuvausta ja tälläkin kertaa olin jo paljon räpsinyt. Ajattelin mennä hieman syrjäisempään puistoon, josko sieltä löytyisi jotain hyviä valokuvauskohteita. Kävelin rauhassa, eikä ihmisiä ollut kuin ihan muutama. Yht'äkkiä huomasin, että joku yrittää avata reppuni vetoketjua. En reagoinut heti koska ajattelin yllättää tämän taskuvarkaan ja siinä samassa käännyin ja nappasin tätä ranteesta kiinni. Yllätys oli suuri kun huomasin varkaan olevan tyttö.

Tyttö oli minun mittapuullani ainakin äärimmäisen kaunis ja eikös pikkuveitikkani samantien herännyt. Tyttö yritti rimpuilla karkuun, mutta minä pidin otteeni ja sanoin, että aion soittaa poliisit paikalle. Mieleeni tuli heti kiihottava suunnitelma jonka voisin suorittaa läheisten puskien suojassa. Sanoin varkaalle, että on yksi keino estää poliisien tulo ja osoitin läheistä pusikkoa. Hän ei oikein lämmennyt ajatukselle ja rimpuili lisää ja sanoi, että soita vaan poliisit, mutta siinä vaiheessa minä olen jo kaukana.

Minulla oli kuitenkin sen verran voimakkaat kädet ettei ressukka mahtanut mitään. Siinä sitten lähdin raahaamaan tyttöä pusikkoon kun farkkuni napit alkoivat jo melkein antaa periksi pikkuveikalle. Tyttö nyyhkytti ja valitti kun tiesi jo mitä minulla oli mielessä. Heti suojaisaan puskaan päästyämme, aloin repimään tytöltä tämän kireää toppia pois päältä. Hänellä oli myös seksikäs skottiruutuinen polven yläpuolelle ulottuva kouluhame. Hieroin kädellä hameen alta ja vedin pikkuhousut riuhtaisemalla hänen päältään. Nyt tunsin tuon karvattoman pikkupimpin kädessäni. Hän ei voinut olla paljoa 12 vuotta vanhempi, koska hänen häpynsä ei ollut edes vielä kunnolla avautunut.

Rimpuilu ei vain ottanut loppuakseen ja ajattelin, että kuristan häntä vähän aikaan josko hän ymmärtäisi sen jälkeen olla kunnolla. Laitoin käteni hänen kurkulleen ja puristin varovasti. Kiihotuin suunnattomasti kun tyttö yritti haukkoa henkeä ja rimpuili entistä enemmän hieroen tahtomattaan kivikovaa penistäni hänen ihanaa vartaloaan vasten. Sanoin kuristaessa, että jos tyttö lupaa olla hiljaa ja rimpuilematta, niin lopetan kuristamisen. Hän nyökkäsi pelokkaana ja päästin samassa irti.

Nostin hameen ylös ja näin tuon pienen punottavan pimpin. En tiedä tykkäsikö tyttö salaa kurituksestani, mutta ainakin hän oli kostunut silminnähtävästi. Hieroin sormiani hänen kosteaa vakoaan vasten ja välillä nuolaisin sormiani ja annoin tytönkin nuolaista välillä. Kaluni oli niin herkkänä kaikesta näkemästäni, että tuntui kuin olisin voinut laueta koskematta ollenkaan siihen. Kaivoin mulkkuni esille ja aloin hieromaan terskalla litimärkää pimppiä. Katselin samalla kuinka tytön silmistä valui pienet kyyneleet ja hän niiskutti hiljaa.

En jaksanut enää odottaa ja työnsin kaluni hitaasti tuon pikkutytön pienen pieneen pimppiin. Kuulin hiljaisen voihkaisun joka vaimeni minun upotessa syvemmälle. Kaluni ei mennyt pohjaan asti, tai no en ainakaan uskaltanut pohjaan asti laittaa kun tuntui niin pieneltä tuo reikä. Aloin hitaasti pumppaamaan edes takaisin ja kuulin tytön ynisevän työntöjeni tahdissa. Se ei kuitenkaan johtunut nautinnosta uskoakseni. Tunsin kuinka huippuni lähesty ja kiihdytin tahtia. Lauoin koko lastin sisälle hänen pieneen ja viattomaan pimppiinsä. Tyttö itki vuolaasti ja minä tirskautin vielä viimeiset kiimatipat hänen pienille kasvoilleen. Vedin housut jalkaan ja jätin tytön sinne puskaan makaamaan vedet silmissä ja häpäistynä. Saipahan likka opetuksen, ettei kannata varastella!

Minttu ja Miina 2 Muokkaa

Pesimme toinen toisemme puhtoisiksi, ja taas se meni kutitteluksi ja kosketteluksi. Kuivattelimme vielä saunan terassilla ja istuimme sylikkäin. Mietin koko ajan mitä voisimme tehdä vielä yöllä kun Mikko ja ritu ovat nukkumassa ja meillä on koko aitta käytössämme koko yön. Olin jo päässyt toteuttamaan hartaimman fantasiani ja saanut elämäni parhaat orgasmit, tosin minusta tuntui, että tulen ensi yönä saamaan niitäkin vielä paremmat.

Lampsimme tuvalle ja siellä Mikko jo grillailikin. Ritu oli mennyt piipahtamaan naapurimökillä, jossa tiettävästi lomailivat Daniel ja Maisa sekä heidän 10-vuotias poikansa Robert. Pariskunta oli saanut esikoisensa jo ennen kahtakymmentä ikävuotta ja näin ollen he olivat vasta vajaa kolmekymmentä kumpainenkin.

Ritu palasi kyläreissultaan pari tuntia myöhemmin ja olimme kerenneet syödä jo miltei kaikki grillin antimet, enää oli muuta makkara jäljellä. Ritu kuitenkin sanoi ettei hänellä ole enää nälkä koska naapurissakin oli jo tarjottu makkaraa.

- Eiköhän me jo aleta painumaan pehkuihin? Ritu sanoi Mikolle haukotellen.

- No mikä ettei kun mahakin on jo täysi ja saunomiset saunottu, Mikko vastasi.

- Minä voin varmaa nukkua tuolla aitassa tyttöjen kanssa kun siellä näkyi olleen kolme petiä pedattuna? sanoin hieman epävarmasti.

- Tottahan toki, sinua varten se on sinne pedattu se kolmas sänky, Ritu sanoi.

- Älkää kukkuko liian kauan, että jaksatte aamulla herätä. Minulla on teille muutama pieni homma aamutuimaan, Mikko lisäsi.

- Ei tietenkään, katson, että tytöt menevät kiltisti nukkumaan, vastasin vastuullisesti, mutta mielessäni pyöri koko ajan noiden hentojen tyttösten pienet ja, ah, niin ihanat pimpit. - Hyviä öitä, Mikko ja Ritu vielä huikkasivat lähtiessään.

Istuskelimme vielä hetken aikaa kunnes meidän kaikkien kolmen kärsivällisyys loppui ja meidän oli päästävä jatkamaan siitä mihin jäimme saunalla. Menimme aittaan ja minulla jäykistyi jo ennenkuin pääsimme sisälle. Aitassa oli hämärää kun sähköjä ei ollut, joten laitoin kynttilän palamaan pöydälle. Siitä tulisi juuri sopivan verran valoa meidän pikku leikkeihimme.

Tytöt käskivät minun istua sängyn reunalla ja katsella kun he vaihtavat yöpuvut yllensä. Molemmat tytöt alkoivat riisua itseään kiusoittelevan hitaasti. Ensin paidat joidenka alta paljastui nuo pienet ruusunnuput. Olin jo niin kovana, että olisin halunnut vain hyökätä imemään niitä pieniä nypyköitä, mutta maltoin itseni. Ihan kuin he olisivat suunnitelleet tämän ihan minua varten. Molemmat kääntyivät selin minuun ja pyllistivät, samalla he laskivat housunsa äärimmäisen hitaasti. Tuo näkymä oli jotain niin ihanaa.

Pienet pyöreät pyllyt paljastuivat hitaasti ja jalkojen välissä pilkotti pikkuhousujen läpi söpö pikku pimppi. En tiedä kuvittelinko vain, mutta olin huomaavinani kosteutta tyttöjen pikkuhousuissa. Kun housut oli nilkoissa niin vuoroon tuli pikkarit. Ne lähti jo nopeammin ja huomasin kuinka tytöilläkin alkoi olla jo kiire päästä hommiin. He heittivät vielä päällensä silkinohuet yöpuvut jotka taisivat olla heille liian pienet koska ne eivät ylettyneet edes reiden puoleen väliin.

Minttu hyppäsi syliini heti saatuaan yöpaitulin päällensä ja alkoi ahnaasti suudella minua. Tunsin painetta housuissani kun tytön pieni tavara hankari etumustani vasten. Miina nuoli vieressä sormia ja alkoi etsimään tunnustelemalla Mintun peppureikää. Nostin tytön sylistäni sängylle ja käänsin hänet kontalleen. Näytin Miinalle miten sormetetaan peppureikää. Tytön pieni reikä näytti niin kiihottavalta, että minun oli pakko alkaa ahnaasti nuolemaan sitä.

Miina alkoi tönimään, että hänkin haluaa maistaa. Päästin tytön maistelemaan hänen oman siskonsa supistelevaa peräreikää. Miina imi peppua ja maiskutus vain kuului. En jaksanut enää odottaa ja aloin itsekkiin heittämään vaatteita pois suunnattoman kiiman vallassa. Menin Mintun eteen ja aloin hieromaan kyrvälläni hänen naamaansa. Minttu yritti koko ajan saada kullini suuhunsa, mutta nykäisin aina sen pois. Lopulta annoin tytön imeä kyrpääni. En halunnut laueta vielä, joten otin kullin pois hänen suustaan.

Nyt oli Miinan vuoro saada hyvää, ja nappasin tytön syliini ja nostin hänetkin sängylle. Tällä kertaa selälleen. Katselin tuota näkyä taas hetken kun toinen tyttö oli kontillaan sängyllä peppu ja pimppi paljaana ja toinen makasi hekumallisesti selällään ja haarat auki. Yöpaidat olivat vain tiellä jotenka otin Miinan yöpaidasta kiinni ja revin sen kahtia edestä. Menin tytön päälle ja aloin suutelemaan tätä joka puolelta laskeutuen koko ajan alemmas ja alemmas. Kun olin jalkojen välissä asti, aloin ahnaasti nuolemaan ja sormettamaan tuota pikkuista koloa. Huomasin, kuinka Minttu oli vielä kyrvännälkäinen ja alkoi imeä kulliani takaapäin.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki