FANDOM

Nyt riitti. Olen kyllästynyt tähän "Mopoautot on perseestä" paskaan mikä pyörii ylilaudalla nykyään. Mopoautot ovat paljon parempia kuin luulette. Paljon, paljon parempia. Tiedän kyllä mistä selitän. Minä itse hankin aidon mopoauton Ruotsista 80000 kruunulla (se tekee suurinpiirtein 8000€) ja olen ajellut sillä nyt kaksi vuotta. Pystyn jo kevyesti viemään viivalta kevarit viritetyllä mopoautollani. Kiinalaisilla autotehtailla käytetään runsaasti aikaa jokaiseen mopoautoon ja ne ovat laadukkaita vehkeitä. Virittäjäni käytti sata tuntia autoni virittämiseen ja se on kaupungin kovin. Mopoautoissa on kolme kertaa enemmän tehoja kuin mopoissa ja ne ovat myös kolme kertaa turvallisempia. Mistä tahansa mopo lähtee nopeasti liikkeelle, mopoautolla pystyy lähtemään nopeammin. Olen melko varma että mopoautollani pystyy helposti viemään täysin viritetyn PV:n ensimmäisellä sadalla metrillä.

Oletteko koskaan miettinyt miksi mopopojat vittuilevat enemmän kevarijätkille kuin mautoilijoille? Aivan oikein, he pelkäävät ja kunnioittavat mopoautoilijoita ja heidän selvästi tehokkaampia ajoneuvojaan. Jopa meidän kaupungin ABC:n pihassa, kevareilla ajelijat haastavat mopoautoilijoita ensin, koska heidän ajotaintojaan ja kiihtyvyyttään kunnioitetaan. Mitä yritän siis sanoa? Mopoautot ovat siis maailman parhaita alle 18-vuotiaiden kulkuneuvoja, ja siten kaipaavat enemmän kunnioitusta.

LP;EL = Mopoautot tarvitsevat huomattavasti enemmän kunnioitusta ks. postaus

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki