FANDOM

Paskavammainen tekosyysi ettet tee itse pizzojasi?
>et anna hiekkaneekereille rahaa

>terveellisempää kuin hiekkanekrujen rasvaa pursuava karvanen paskalätty

>taitosi kehittyvät ja tytyt ja kaverit arvostaa kun osaat vääntää laadukkaita ja maukkaita lättyjä

>tulee halvemmaksi kuin ostaa hiekkanekruilta laaduton ja ryvettynyt lätty

>ei tarvitse poistua kotoa sosialisoimaan (nyymille hyvä)

>tiedät itse tasan tarkkaan mitä raaka-aineita pizzaasi tulee kun ei ole kurainen ählämi laittamassa jotain afganistanista tilattua koira-nauta jauhelihaa sinne

Nyt 5 vinkkiä kuinka saada pizzastasi vitun hyvää, parempaa kuin hiekkaneekereiden likaisissa räpylöissä pyöritelty rasvalätty:

<1. Tee taikina kuivahiivasta ja kun taikina on valmis, laita se JÄÄKAAPPIIN kylmäkäymään, anna olla jääkaapissa 24-72h, parhaimman makuinen pizzasta tulee jos taikina on kylmäkäynyt juuri 3vrk eli 72h. Sitten teet pizzan jääkaapissa kylmäkäyneestä taikinasta. Kylmäkäymisessä vapautuu maitohappobakteereja jotka tekevät taikinasta jumalaisen makuista. 

<2. Laita uuni aina niin kuumaksi kuin sen saa. Älä usko ohjeita joissa lukee että 200 astetta on hyvä lämpö valmistaa pizzaa. Kuuma uuni tekee pizzasta päältä rapean mutta ulkokuoren sisältä juuri ihanan mehukkaan. 

<3. Käytä esilämmitettyä peltiä tai vielä parempi olisi ostaa pizzakivi. Pizzakivi laitetaan ritilän päälle kuumentumaan. Pizzakiveen varastoituu paljon enemmän lämpöenergiaa kuin peltiin ja siihen pizzakiven päälle lun lyöt pizzan niin todella iso määrä lämpöenergiaa vapautuu pizzaan ja vitunmoinen rapeus on taattu!

<4. ÄLÄ IKINÄ KÄYTÄ kaulinta kun leivot taikinaa. Kaulinta käyttämällä taikinasta tulee liian kiinteää kun puristat pieneen tilaan kauhean määrän taikinaa eikä ilmakuplia synny ollenkaan. 

<5. Taikinan tekovaiheessa, vaivaa valmista taikinaa 15-20 min jotta saat taikinaan hyvän sitkon. Pyörittelet käsissäsi ja käytät kunnolla voimaa vaivaamiseen. Työ palkitaan!

http://www79.zippyshare.com/v/gUPDgh5o/file.html

Tässäpä nyymin tekemä kunnon pizzaohje suomeksi.

Ja näin teette parempaa pizzaa kuin ählämit eikä tarvitse sosialisoida terroristien kanssa tai käydä heidän tunkkaisissa läävissä. Sitten vaan animet tulille ja pizzaa naamariin! Nauti!

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki