FANDOM

<konsoli >30fps tai parhaimmillaan 60fps >Korkeintaan fullhd, kaikki suuremmat resoluutiot on ylöskaalattu >Grafiikka-asetukset vastaavat pcn low-medium asetuksia, joskus jopa huonompia >Pitkät latausajat >Tekstuurit pelistä riippumatta korkeintaan 512x512 mössöä >Maksat nettipelaamisesta >Uudet pelit noin 15e kalliimpia kuin pc:llä >Käytettävissäsi on vain konsolin oma ohjain tai kolmannen osapuolen juuri sinun konsolillesi tehdyt lelut >Input lag paljon suurempi kuin pc:llä

<pc >fps niin paljon kuin kone jaksaa pyörittää >resoluutio niin paljon kuin näyttö antaa myöten (tai enemmän jos käytät esimerkiksi dsr) >Grafiikka-asetuksia säätämällä voit valita sinulle tärkeät graafiset osa-alueet jos koneesi ei pysty ultra-asetuksiin >Paljon enemmän yksinoikeus-pelejä kuin molemmilla konsoleilla yhteenlaskettuna >Käytettävissäsi mikä tahansa ohjain riippumatta mille alustalle se on valmistettu >Tai voit valita ultimaattisesti varsinkin räsikintäpeleissä tarkemman hiiri + näppäimistö-kombon >Tietokone pidemmällä tähtäimellä paljon halvempi kuin konsoli vaikka etsisit ultra-4k-kokemusta >Saat konsolitason pelikokemuksen pc:llä halvemmalla kuin konsolilla >Modeja saa muillekkin kuin bethesdan peleille >Tietokoneella voit pelata minkä tahansa konsolin pelejä ps2/ngc/wii-aikakauteen asti. Käsikonsolien pelejä vielä pidemmälle. >Pc:llä monia tapoja vähentää input lagia jos haluat käyttää vsyncciä joka on aina pakolla päällä konsoleissa. Tai voit valita olla käyttämättä vsynciä.

Ja siitä.

Satunnainen NSFW Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki