FANDOM

Sammuin eilen peppu paljaana ja luulen että minusta on otettu valokuvia, ei täällä kyllä ketään ole ollut mutta mistä sitä ikinä tietää koska voihan periaatteessa kuka vain teettää avaimen ja tulla huomaamatta sisään vaikka yön pimeinä tunteina ottamaan ne kuvat?

Nyt se on totta minä arvasin että on otettu valokuvia, se oli aivan oikea tunne minkä tunsin takaraivossa, menin äsken kun oli jo jonkun verran valoisaa käytävässä katsomaan lukon ja näin vieraan metallinvärisen avaimen jättämän jäljen lukossani (oma avaimeni on kullanvärinen!). Mitä luulette onko luonani ollut "yöllinen vieras" ja onko minusta todellakin nyt alastonkuvia jonkun toisen henkilön massamuistilaitteella?

Lisättäköön että tapaan kerätä pulloja pyöräretkilläni ja olen hyvin voinut suututtaa jonkun tämän kaupungin silmäätekevistä ja nyt joudun pulittamaan siitä kovan hinnan "yöllisten vierailujen" muodossa. Että ihminen voi olla sairas. Pitäisivät huolen omista asioistaan, ei ole kaukana että laitan ilmoituksen lehteen, onneksi on tämä keskustelufoorumi mihin purkaa tuntojaan. Muita kohtalotovereita? Jos löytyy, tiedätte varmasti mitä tunnen nyt.

Jos joku ystävällisesti osaisi sanoa kenellä on tietämystä AVAINTEN kopionnista lähettäkööt minulle viestiä tämän langan kautta, olisi eräskin kana kynittävänä sen kanssa, joka on luvatta ja vastoin yleisiä lakeja ja säädöksiä teettänyt MINUN asuntooni (vuokra-asunto, mutta MINÄ asun tässä) avaimen ja käy sillä luonani. Onko hyviä keinoja saada tämä vierailija kiinni verekseltään? En voi aina olla kotona päivystämässä, jo mainittujen pyörälenkkien lisäksi käyn tiistaisin leipäjonossa ja perjantaisin uimassa ja kotimatkaan menee siihenkin oma aikansa, koska uimahalli sijaitsee aika kaukana ja joudun yleensä menemään ison sillan kautta jossa tuulee.

En voi nyt nukkua koska pelkään luomieni kiinni mentyä jonkun pian seisovan sänkyni vieressä ilkkumassa minulle (haluaisinpa todella säikäyttää tämän kaverin jotenkin ja sitten polttaa tupakalla käteensä viestin että Jätä minut rauhaan, silloin hän muistaisi joka kerta kämmenselkäänsä vilkaistessaan mitä tuli tehtyä ja ei kannata tehdä niin toiste). Olen laittanut purukumin kynnykselle, huomaan jos sen päälle on astuttu ja se sinetöisi kyllä luuloni "yöllisestä vieraasta". Jotain infoa minusta: olen tavallinen nuorimies, tykkään paljon luonnosta ja erilaisista eläimistä, hyttysistä en niinkään, ja tykkään myös akvarellimaalauksesta ja tykkään käydä taidenäyttelyissä, siellä pääsee jotenkin erkaantumaan itsestään ja laittamaan ikään kuin huolet hyllylle. Eläinsuosikkini on beigen värinen kaupunkikettu, jota näen usein ikkunasta. Se penkoo roskalaatikoita ja silppuaa ihmisten jättämiä roskia asfaltille.

Mutta takaisin asiaan. Kaipalisin muiden kokemusta "vierailijoista".

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki