FANDOM

Cetacea goldencappus, eli siiderivalas on 18-30-vuotias naisihminen, joka pesii pääsääntöisesti suurien kaupunkien alueilla, ja jota esiintyy pääasiassa perjantai- ja lauantai-iltaisin halvoissa, trendikkäissä ja keski-iältään nuorehkoissa baareissa ja yökerhoissa. Siiderivalas on laumaeläin, joskin sillä saattaa usein olla mukana itseään huomattavasti hoikempia ystäviä. Cetacea goldencappuksen käytös on yksilöstä riippumatta hyvin samanlaista: baareissa lajin edustajat kärkkyvät usein miesporukoiden lähistöllä, ja yrittävät saada näitä ostamaan itselleen juomia, ja myöhemmin päästä parittelemaan. Yrityksen epäonnituessa, siiderivalas kytkee päälle suojamekanisminsa, ja levittää valonnopeudella juoruja siitä, miten epäonnistuneen iskemisyrityksen kohde yritti iskeä hänet, mutta korkeasta tasostaan johtuen mies ei siiderivalaalle kelvannut. Toinen tyypillinen suojautumismekanismi on vähä-älyisen näköisten mieshenkilöiden (ns. valkoritareiden) värvääminen lähistöltä pieksemään iskentäyrityksen torjuja.

Siiderivalaille on tyypillistä katkeruus, viha ja kateus kaikkia hoikkia ja kauniita naisia kohtaan, vaikka nämä olisivat heidän ystäviään. Usein nähdään, kuinka cetacea goldencappus tekee kaikkensa estääkseen komeita miehiä iskemästä heidän hoikkia ystäviään, varsinkin jos siiderivalas itse ei ole saamassa seuraa. Tätä kutsutaan michelin-efektiksi.

Siiderivalaiden lauma-aktiviteetteihin kuuluu mm. siiderin juominen, hoikkien naisten huorittelu, arvostelu ja turhamaisuudesta syyttäminen, hampurilaisravintoloissa istuminen ja kollektiivinen itsepetos jossakin trendikkäässä jumpassa, jota järjestetään kerran viikossa, ja jonka siiderivalas jättää stressin vuoksi joka toinen kerta väliin.

Siiderivalaille on tyypillistä syyttää kaikista ongelmistaan jotain muuta kuin itseään; ylipainon syy on lähes poikkeuksetta isoissa luissa, huonoissa geeneissä ja salaattiallergiassa, lattajalat ja umpisuoli estävät liikunnan jne. Myös vääristyneet kauneusihanteet ovat usein cetacea goldencappuksen tuskailulistalla. Suomen 18-30-vuotiaisya naisista noin 30 prosenttia voidaan lukea johonkin cetacea goldencappuksen heimoon

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki