FANDOM

Aivan vitun typerää väittää että lähes kaikki pedofiilit eivät syyllistyisi rikoksiin. Aikuiset heteromiehet haluaa panna ja 95% niistä panee jossain kohtaa elämänsä aikana. pedofiilit haluaa panna lasta ja aivan vitun varmasti niistäkin myös VÄHINTÄÄN 95% syyllistyy lasten hyväksikäyttöön. Pedofiili on myös useimmiten yhteiskunnasta syrjäytynyt hikkysetä joka ei välitä sosisaalisista normeista tai lainsäädännöstä.
Toivottavasti poliisilla on salainen pedarirekisteri ja olette tästä lähin erityistarkkailussa vitun sairaat ihmisperseet. Toivottavasti teidät saadaan suljettua häkkiin mahdollisimman pian. Allekirjoitin muuten juuri adressin pedofiilien pakkosterilisoinnin puolesta.
Vaikka siten, että toisin kuin kaksi täysivaltaista aikuista, lapsi ei voi mm. ajaa autoa, hankkia lentolupakirjaa, ostaa viinaa tai tupakkaa,
asettua ehdolle eduskuntaan tai antaa suostumustaan sukupuoliseen kanssakäymiseen.
Mikä siinä on vaikea tajuta, että lapsi on aina joko valtion tai edunvalvojan holhouksen alainen henkilö? On asioita johon tämä on henkisen kehitystasonsa puolesta valmis ja asioita johon ei. Jos lähtee sille tielle että puolustaa jotain muinaista pederastiaa, miksei saman tien sitten orjuutta jne. vääryyksiä joita on ties millä verukkeella puolusteltu tuhansia vuosia.
Siitä on hyvin pieni kynnys hyväksikäyttöön. On valetta väittää että valtaosa pedoista on vain jotain rauhallisia tumputtajia jotka yhteiskuntaan integroituneina hoitavat hommansa ja sitten kotona miettivät lapsia kaiket illat ketään satuttamatta.
Hyvin suuri osa näistä hakeutuu mm. ammatteihin joissa ollaan lasten lähellä. Hyvin suuri osa on lasten hyväksikäyttöä sisältävän materiaalin kuluttajia.
Mielestäni ei ole mitään torkeää tai vastuutonta kannattaa vigilantismia ja väkivaltaa pedofiilejä kohtaan, koska nämä uhkaavat kaikista avuttominta ja naiiveinta väestönosaa, lapsia.
Jos pedo ei itse hakeudu hoitoon, hän on loppuelämänsä uhka yhteiskunnalle sekä lapsille. Ei ole olemassa 'vaaratonta' pedoa.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki