FANDOM

Nyt ottaa päähän.

Nykynuorison tila, voi vittu. Mitä he kuuntelevat? UNDERGROUND RÄPPIÄ! Kyllä! Siis rap-musiikkia joissa egoillaan huumausaineilla, rikollisuudella ja kaikenlaisella rötöstelyllä. Sama ameriikanbuumi on nyt Suomessa, kuunnelkaa vain tälläisiä vandaaleita kuin Puukko-Allu, Julma-Henri, SMC Hoodrats, Huge L, Juno, Thono Slowknow.. mitä tämä on?! Jokaisessa, siis jokaisessa, biisissä mainitaan joko HAMPPU tai LÄHIÖELÄMÄ eli siis egoillaan kannabiksenkäytöllä minkä ehditään. Tämä on huume! Tajuatko, huume! Onko se oikein että joku Puukko-Allu ajelee Nissanillaan sekaisin kuin seinäkello pitkin Kaukovainiota ja sitten huudellaan levylle kuinka on niin kovaa olla se 50kg nisti sossurotta joka pöllii lähisiwan kaljat ja hakee röökiä nuorille saadakseen tykitettyä likaisilla neuloillaan amfetamiinia suoneen! Hyi vittu! Ja mitäköhän taiteellista tässäkin räpissä on? Siis että tämä yhteiskunnan saasta egoilee käyttökokemuksillaan, on se vaan niin kovaa istua piripäissä tehdystä murhasta sitten 20 vuotta vankilassa.

Ihmettelen nykyvanhempien sinisilmäisyyttä ja välinptämättömyyttä lasten ja nuorten tekemisistä. Lapsen annetaan 12 vuotiaasta lähtien polttaa tupakkaa mutta hänen jäätyään kiinni kannabiksesta, ollaan suut auki, että ei olisi uskonut meidän Annasta! Kuitenkin, jos vanhemmat olisivat karsineet nuorelta tupakan polton silloin, kun se vielä olisi ollut mahdollista. Tarpeen vaatiessa vaikka kovin ottein, hän tuskin olisi koskaan alkanut käyttää kannabista. Monet nykyvanhemmat luulevat virheellisesti, että esim. tupakan poltosta rankaiseminen lapsena tai varhaisnuorena on väärin lasta kohtaan. Kuinka väärin sitten onkaan, että annetaan polttaa ja tavallaan "johdatetaan" nuori huumeisiin. Monasti, kun poliisi ensimmäistä kertaa tulee nuoren kotiin keskustelemaan vanhempien kanssa tai kotietsinnälle ensimmäisen kiinnijäännin jälkeen, alkavat vanhemmat syyllistää poliisia, jopa yrittävät estää poliisin sisäänpääsyä tai vaativat näitä poistumaan talosta! Yleensä poliisit näissä tapauksissa yrittävät ymmärtää vanhempia mutta itse kuulun siihen joukkoon nk. "vanhakantaisia" poliisimiehiä, että kehotan näitä vanhempia katsomaan peiliin. Huumeisiin sortuneen nuoren taustalla on lähes aina välinpitämättömät vanhemmat...

EHDOTANKIN ETTÄ KIELLÄMME VÄLITTÖMÄSTI UNDERGROUND HIPHOPIN SUOMESTA! SE ON NIIN HAITALLISTA KUN TÄMÄ KANNABISMYÖNTEISYYS LEVIÄÄ RÄPIN LEVITESSÄ SAMALLA!

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki